Thursday, June 24, 2010

Aku keliru..

Salahkanku... jangan salahkan ku
Kasihani aku... kau lupakan aku
Mana satu... kujadi keliru
Aku makin keliru
-ajai & nurul-

ingat lagi tak lagu ni yang pernah HOT sekejap di corong2 radio dan tv?aku takda la suka sangat lagu ni,tapi sekarang bila feel konpius tu datang,lagu ni pon datang jugak la..huhu..life with melody

bak kata pepatah, "irama dan lagu,tak mungkin dapat dipisahkan", aku plak nak kata,"lagu dengan kehidupan lagi tak dapat dipisahkan". kita baca quran pun ada lagu jugak kan?lagu hijjaz,nahwan etc(da tinggal lama,sebab tu xigt..huhu)-lari topik la sikit.. :P

balik kepada topik,aku keliru dengan hidup aku sekarang..nak kata xdak keja..ada ja(walaupun kontrak ja,aku masih bersyukur...amin). Nak kata tak hepi,tiap-tiap minggu aku ada event..(balik kampung la,kenduri la,kuar jalan2 la) tapi yang aku keliru sangat tu,kenapa hati aku dok dup dap,dup dap,dup dap,mungkin aku alpa dan leka dengan dunia,sampai terlupakan DIA yang memerhatikan kita..

ya Allah...ampunilah aku...
jahilnya aku ya allah,
kau tabahkanlah hatiku ya allah,
berikanlah ketenangan kepadaku ya rahman,
berikanlah ilham kepadaku ya rahim,
sesungguhnya engkau yang maha mulia,tuhan sekalian alam..

aku harus bersujud kepada-NYA..

No comments:

Post a Comment