Saturday, January 8, 2011

Semua yang berlaku,pasti ada HIKMAHnya

Salam..Camna life korang ye??ada masa up down jugak kan??sekarang ni mungkin masa "DOWN" bagi aku..banyak jugak sebabnya:
1.after feb nnt,I will be jobless..huhu..
2.aku terpaksa "tipu" hubbyku..pasal reason aku xkeje lagi dah..hurmm..i'm very2 sorry dear,i xnak serabut kpale nak gado2 pasal ni..
3.tgh struggle cari keja baru..dalam dilema kalau dapat keje b4 bulan 3..harap Allah mudahkan segalanya bagiku..
Still,aku percaya,rezki Allah ada di mana-mana,dan aku banyak belajar daripada pengalaman aku sebelum ni,betullah kata orang,pengalaman mematangkan seseorang kan?
Jadi aku harap korang doakanlah aku ye..agar semuanya berjalan dngan lancar..Apapon..jangan stress2..kita layan AJL malam ni k!chow!!!

5 comments:

  1. huuhuu..cik daia..aku sebenarnya dapat sambung,biasala..3 bulan,sambung-sambung..tp aku da xnak sambung da..pasai ada internal problem kat situ..skrg da ok,tp aku xnak masalh lg in da future,so ak blah la awai2,lgpn officer ak cam xkisah pon aku nak blah..siap da plan nak gantikan aku ngn sapa lagi..huhu..aku harap ak buat kptusan yg btoi..tp sedih la..sebab da lama gak keja situ kan..yg aku tipu laki aku,aku ckp,"gov xdak duit nak byr gaji,so bos da xsambung la"..huhu..sedey x??

    ReplyDelete
  2. hmmm, i dunno wat to say...buatla yg trbaik, aku tetap sokong hg... =)

    ReplyDelete
  3. insyaallah,doa2 la aku dapat keja lepas balik sarawak..amiiinnn..

    ReplyDelete
  4. insyaAllah.......aminnnnnnn.......

    ReplyDelete