Sunday, March 6, 2011

11 minggu =)

Ingatkan da jadik full housewife,ada la masa nak blogging pe semua..rupanya, itu hanya propa segala..masih xrajin nak menulis(mmg xdak darah n skill menulis nih..) ..nak wat camna...xpa la..bila menyempat,aku blogging ler,so,diz week da masuk 11 minggu da bby dlm perut nih..heartbeat pon da ade(aku agak sendiri jer,ngeh2!) =) syioknye dengar..xpe2..cammot be tooooo excited kan??

Normal chores aku kat rumah lak,bgun pagi,kdg2 wat bf,malas beli aje,pastu kemas rumah pape yg patut..rehat..tdo..tggu hubby balik..hurm..ada tak aktiviti yang sesuai utk aku tak gemukkan badan??(masalahnya,akuxdak la suka exercise pon)..huhu,mmg la pregnancy akan menambahkan perut,tapi aku rasa aktiviti aku hanya menambahkan berat saja,xmau la anak aku nnt jadik males plak..waa..help me if u can!!~

No comments:

Post a Comment