Wednesday, July 7, 2010

dah pindah...

salam sayang semua...seperti yang korg maklum,b4 diz aku duduk di bdr sri prmaisuri cheras,skrg aku dah pindah n live wif my hubby at taman kota cheras.living as a working wife is not as easy as i thought.ingatkan benda ni macam senang je..tapi rupanya tak..

mana nak piki makan pakai suami,makan pakai kita..n the worst thing,bila kita dilayan macam orang asing..pergh..mmg sgt menyakitkan hati...last night i was crying alone in my room..salahkah seorang isteri untuk bermanja dengan suami??bknnya aku mengada2 pun,just touching him a little bit,and suddenly he said-XMAULA!!dunno la kalau dia sibuk sgt nak buat resume bos dia tu.patah ati aku masa tu..last2 aku tertdo lpas pnat nangis. in the morning lak,nasib baik mr A**F mesej2 ngn aku..trhbur la gak aku pagi tu..totally differ wif my hubby,he such a suppotive person..always make me smile..ya Allah,ampunilah dosaku..ak thu slh puji org lain,tp dalam keadaan macam ni,apa yang perlu aku buat??bukan aku mencari dia,tp dia seolah ada di saat aku berduka..Kau berilah petunjuk kepadaku agar aku dapat mengikut jalan yang benar..amin..

aku harap sangat dpt knal hati budi dia..aku masih tak kenal dirinya..kalau ada nasihat untuk aku pn,lg bagus..:)

No comments:

Post a Comment