Thursday, July 8, 2010

datang lagi sifat M....

salam semua...harap2 sihat hendaknye..minggu ni entah knp sifat M besar aku makin menjadi2..yang tu dah kita tau kan,x ada obatnya..so nak tak nak..go through ja la..hari ni aku posa~posa ganti,heheh,sbnrnya aku pon xigt aku dah ganti ka blom,tp sbg langkah b'jaga2,aku posa ja la,,xrugi pon..hahah..

semalam sempat g beli belah ngn hubby,habis dekat RM400++..kitorg bknnya shoppng sakan..tp memenuhi keperluan..beli kabinet2 dapur..barang kat situ murah2 la gak(standard dgn mutu barang la)..huurrrmm..kesian la hubbyku,tp ksian la kat aku jugak-pasal aku pon kna kuar duit half!~huhu

ahad lepas kitorg sempat tgk katil..tgk punya tgk,belasah la satu katil dekat cavenzi balakong..kna la dekat RM1700 jugak..cuba cakap mana nak cari katil murah sekarang???(yang bgus sikit la..)huhu..after that sempatg lawat anak sedaraku yg xcident hari tu..still dalam icu putrajaya..semoga arshad cepat sembuh ya!!
thats all for now!!nnt2 sambung cerita lagi..sebab sifat M dtg..huhu

No comments:

Post a Comment