Tuesday, February 1, 2011

5 minggu..

Aku sangat2 bersyukur Dia telah memberikan aku rezeki dikala aku pening memikirkan bagaimana rezkiku lepas ni..Allah lebih mengetahui yang lebih baik,dan segala yang terjadi telah ditentukannya.. :)
Alhamdulillah,last week dah g cek doc n akhirnya,aku dpat tau yang kat klinik pon,doc pakai urine test,lebih kurang ngn yang aku beli kat kedai 7-e jugak..cuma brand laen la..mahai skit kot..ntah la..pape pon..semua result tu positif..hehe..so skrg ni, dah 5 minggu my baby progress,waiting another 35 weeks to go,please pray 4 best..
So far aku xde alergi apa2 lagi,everything goes normal,cuma aku slalu nak terkucil saja..lebih dari biasa..yang lain2 sama ja..we'll see in other week..will update my tummy progress..hehe..wish me gud luck k...luv u alll...

No comments:

Post a Comment