Thursday, February 10, 2011

7 minggu..

Hye2..rasa macam cepat ja masa berlalu kan??sekarang da 7 weeks pregnancy,tggu lagi 33 mggu..haha..nervousnyaaaa...so far,masih xdak alergi apa2..cousin plak ramai yang pegnant tahun ni,tgk dkt fb diorg dok muntah2 dah..pening2..alhamdulillah,setakat ni aku blum rasa,cuma pening tu,kekadang ja la.. :P
So far,perutku xdala menonjol pon..ya la,,baru nak masuk 2 bulan kot..tp ada jgk org perasan yang aku ni da makin membesar..mana taknya..tiap masa pon nak makan,tp xleh portion banyak2,cuma kena selalu makan ja..ok la tu..slalu aku sumbat banyak2,pastu rest xmakan,ni kena makan selalu,tp xleh banyak2,sedih la plak bila sekarang aku beli makanan,kalau mcm nasi goreng2 tu,lalu makan separuh aja..membazir..aku xsuka,tp nak wat camna,xleh makan bebanyak..huuuuuuuu..k la,nk p cedey2 sat..nnt cita lagie. ^_*

No comments:

Post a Comment